flag Судова влада України

З 17 червня 2013 року почнеться відправка процесуальних документів електронною поштою учасникам процесу

04 червня 2013, 16:00


ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

 

НАКАЗ

 

31 травня 2013 року                       м. Київ                                        72          

Про реалізацію проекту

щодо обміну електронними

документами між судом та

учасниками судового процесу

 

         Відповідно до статей 145, 146, 147 Закону України "Про судоустрій і статус суддів", Положення про Державну судову адміністрацію України, затвердженого рішенням Ради суддів України від 22 жовтня 2010 року                       № 12, рішення Ради суддів України від 29 лютого 2008 року № 38 щодо створення Єдиної судової інформаційної системи, та з метою забезпечення своєчасного отримання учасниками судового процесу (кримінального провадження) повісток, повідомлень та інших документів під час розгляду судових справ,

                                                                    НАКАЗУЮ:

 

     Запровадити у місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції  з 17 червня 2013 року порядок щодо обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (кримінального провадження) із застосуванням автоматизованої системи документообігу суду відповідно до Тимчасового регламенту обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 07 вересня 2012 року № 105.

 

 

 

Приклад створення запису електронної пошти на офіційному веб-порталі  «Судова влада України». 

 Документи в електронному вигляді можуть бути надіслані судом Користувачу на створені таким Користувачем електронні адреси з доменним іменем «mail.gov.ua» лише після реєстрації Користувача в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (далі - Система), розміщеній на офіційному веб-порталі судової влади України та за умови подачі до суду заявки про отримання процесуальних документів в електронному вигляді (далі - Заявка).

Для того щоб створити запис електронної пошти потрібно зайти на офіційний веб-портал  «Судова влада України».

Натиснути на малюнок гіперпосилання

потім на гіперпосилання «Реєстрація нового користувача»

ознайомитись з правилами, та поставити галочку біля блоку

 

Вибрати один з блоків «Реєстрація фізичних осіб та ПП», «Реєстрація юридичної особи».

Реєстрація Користувача відбувається шляхом заповнення Користувачем відповідної реєстраційної форми, у якій зазначаються наступні відомості:

-         найменування для юридичних осіб або прізвище, ім'я, по-батькові для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

-         для юридичних осіб ідентифікаційний код юридичної особи, для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців – ідентифікаційний номер платника податків – фізичної особи (у разі відсутності ідентифікаційного номеру – серія та номер паспорту громадянина);

-         адреса місцезнаходження або місця проживання;

-         адреса особистої електронної пошти (е-mail) Користувача, яка в подальшому буде використовуватись Адміністратором для інформування Користувача про пароль доступу до Системи (у випадку його зміни або з метою нагадування Користувачеві паролю).

-         номери телефонів (факсів);

-         інформація про особу, яка внесла дані (ПІБ, посада, номер телефону);

-         дата та час заповнення, які проставляються автоматично;

-         згода суб'єкта персональних даних на обробку персональних даних (для фізичних осіб).

 

Користувач зобов’язується при реєстрації в системі «Електронний суд» вказувати достовірні відомості про себе або юридичну особу, яку він представляє. У разі зазначення недостовірних відомостей Адміністратор не несе відповідальності за неналежне надання послуг щодо отримання Користувачем вхідної кореспонденції на його поштову скриньку.

У разі відповідності та повноти внесення Користувачем інформації у шаблон форми реєстрації Системою автоматично генерується адреса електронної пошти Користувача у форматі: ідентифікаційний код юридичної особи або ідентифікаційний номер платника податків – фізичної особи (у разі відсутності ідентифікаційного номеру – серія та номер паспорту громадянина) "@mail.gov.ua" виводиться інформація «Реєстрація успішна».

 

Потім користувач повинен ввести логін та пароль, та натиснути кнопку "Вхід"

  Відкриється вікно електронної пошти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.